Timegrip Standard

Timegrip Standard er tjenesten for deg som ønsker et rikt utvalg funksjonalitet. Standard har støtte for en rekke kollektivavtaler og lønnsregler for korrekt beregning av lønn, tillegg og overtid.

Om du driver en kafe på hjørnet eller er en større organisasjon med mange avdelinger,  vil du med Timegrip Standard komme raskt i gang og få full kontroll og oversikt på dine bemanningsplaner, din bedrifts timeforbruk og lønnskostnader.

Timegrips app for både ansatte og ledere gjør arbeidsdagen enklere. Appen viser til en hver tid oppdaterte vaktplaner slik at dine ansatte vet når og hvor de skal jobbe. Kommuniser med dine ansatte og gjør daglige lederoppgaver – direkte fra din mobil.

Timegrip Standard inneholder all den funksjonaliteten  du trenger for å effektivisere bemanningsplanleggingen, timehåndteringen og ikke minst lønnskjøring. Med lønnseksport til ditt lønnsystem automatiserer du hele lønnsprosessen. Du vil spare deg for for mye tid og penger.

Ansatt

Fordeler for ansatt

  • Inn og utsjekk i app
  • Oppdatert vaktliste i sanntid
  • Be om fri, vaktbytte og ledige vakter i app
  • Kommuniser med leder og kollegaer i app

Fordeler for leder

  • Komplett system for bemanningsplanlegging og timehåndtering
  • Enkel lønnskjøring
  • Gjør daglige oppgaver i appen
  • Hold oversikt på måltall

Funksjoner i Timegrip Standard

Bemanningsplanlegging

Timegrip har en rekke funksjoner som forenkler og effektiviserer bemanningsplanleggingen i...

Timeregistrering

Er du lei av timelister i Excel og av å regne ut hva dine ansatte skal ha i lønn? La...

App

La dine ansatte sjekke seg inn og ut på arbeid og håndter viktige oppgaver - rett fra...

Kommunikasjon

Kommuniser enkelt med dine ansatte i Timegrip via meldinger og oppslag.

Lønnseksport

Importer lønnsgrunnlaget rett inn i ditt lønnsystem

TGPool

Med TGPool kan ansatte motta varsler om ledige vakter fra flere avdelinger uten geografiske...

Elektronisk personalliste

Ha oppdatert personalliste tilgjengelig til enhver tid.

Aktivitetskalender

Hold oversikt over kommende aktiviteter med aktivitetskalenderen.

Fraværshåndtering

Håndter ferie og fravær. Sykdom og oppfølging beregnes automatisk med Timegrip

Budsjett

Importer omsetning, lønns- og timebudsjetter i Timegrip og få automatisk fremstilling av...

Storefront

Avdelingens nettside for inn og utsjekk og visning av oppdatert bemanningsplan.

Rapportering

Få detaljert informasjon på timeforbruk, sykdom og lønn.

Timekonto

Få kontroll på pluss og minustid med timekonto