Vår populære app inneholder funksjonalitet for både ansatte og ledere. Gjør dine daglige oppgaver – rett fra mobiltelefonen.

App

La dine ansatte sjekke seg inn og ut på arbeid og håndter viktige oppgaver – rett fra mobiltelefonen.

Glem utdaterte stemplingsur og manuelle timelister. Med Timegrip appen kan dine ansatte sjekke seg inn og ut på arbeid fra sin mobiltelefon. En angitt geolokasjon sørger for at de ansatte må være innenfor en dradius av arbeidsplassen for å kunne sjekke seg inn, og leder er sikret at innsjekkingen er korrekt.

Vår app gir dine ansatte full kontroll på sin kommende vaktplan og hvem de skal jobbe sammen med. Alle endringer oppdateres forløpende.

I en hektisk hverdag er det behov for å gjøre daglige oppgaver i farta.

Glem ferie og bytteønsker på mail og gule post- it lapper. Ved å la de ansatte sende inn ferie, fravær og bytteønsker direkte fra sin app, har leder en god oversikt når planene skal legges. Ansatte kan gjøre seg tilgjengelig seg  mer arbeid og respondere på publiserte ledige skift.

Appen hjelper leder med å holde oversikt og administrere arbeidsdagen på en smidigere måte. Trenger du å bemanne opp raskt? Publiser ut ledige skift fra mobilen. Du kan også håndtere forespørsler som fravær, ferie og bytteønsker.

bilde 4

Fordel for ansatt

  • Inn og utsjekk på arbeid
  • Oppdatert vaktplan
  • Be om vaktbytte, fravær og ferie
  • Kommuniser med dine kollegaer

Timegrips app støtter både IOS og Android. Last ned appen i Play Store eller App Store.

Fordel for leder

  • Publiser ut ledige vakter
  • Håndter forespørsler om fravær og ferie
  • Gjør endringer i plan og korriger timer
  • Send meldinger og oppslag

Timegrips app støtter både IOS og Android. Last ned appen i Play Store eller App Store.

Se alle funksjoner