Glem utdaterte stemplingsur og manuelle timelister. Med Timegrip sin timeregistrering app kan dine ansatte sjekke seg inn og ut fra arbeid på sin mobiltelefon. En angitt geolokasjon sørger for at de ansatte må være innenfor en radius av arbeidsplassen for å kunne sjekke seg inn, og leder er sikret at innsjekkingen er korrekt.
Full kontroll og oversikt for de ansatte
Vår app gir dine ansatte full kontroll på sin kommende vaktplan og hvem de skal jobbe sammen med. Alle endringer oppdateres forløpende.
I en hektisk hverdag er det behov for å gjøre daglige oppgaver i farta.
Glem ferie, bytteønsker på mail og gule post-it lapper. Ved å la de ansatte sende inn ferie, fravær og bytteønsker direkte fra sin app, har leder en god oversikt når planene skal legges. Ansatte kan gjøre seg tilgjengelig for mer arbeid og respondere på publiserte ledige skift.
Smidig time- og fraværshåndtering med app for leder
Appen hjelper leder med å holde oversikt og administrere arbeidsdagen på en smidigere måte. Du kan håndtere og korrigere innstemplet tid, legge til ekstra timer og registrere sykdom og annet fravær i tillegg til å besvare forespørsler som ferie, fravær og bytteønsker.
Trenger du å bemanne opp raskt? Publiser ut ledige skift fra mobilen.