Synes du håndtering av fravær er komplisert?

Ikke med Timegrip.

Fraværshåndtering

Håndter ferie og fravær. Sykdom og oppfølging beregnes automatisk med Timegrip

Ferie, velferdspermisjoner og annet fravær, både lønnet og ulønnet, håndteres enkelt i Timegrip.

Med Timegrip trenger du ikke lenger regne ut egenmeldingsdager, tilbakefall og hva du som arbeidsgiver skal dekke eller ei. Timegrip beregner sykedager automatisk i henhold til norsk sykelønnsordning og vi  har støtte for IA-beregning om din bedrift trenger det.

Du blir automatisk varslet om det er sykefravær som må håndteres eller om det er oppfølgingssamtaler som skal gjennomføres.

Ved å legge inn feriesaldo på alle ansatte ved årets start får du kontroll på antall feriedager brukt og hvor mange feriedager hver ansatte har tilgjengellig.

Et utvalg rapporter gir deg full innsikt hvor stort fravær din bedrift har og hva slags fravær det er snakk om.

 

Fordeler for leder

  • Ingen manuell utregning av sykedager
  • Få varsler om obligatoriske oppfølgingssamtaler med ansatte
  • Få kontroll på egenmeldingsbruk
Se alle funksjoner