Ofte stilte spørsmål

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Send oss en epost eller kontakt oss på telefon.

Hvor raskt kan jeg komme i gang med Timegrip?

Du kommer raskt i gang med vår Timegrip Standard. Du mottar tilganger til din tjeneste 1-2 dager etter kontraktinngåelse.

Jeg har ikke smarttelefon, hvordan sjekker jeg inn på jobb?

For de som ikke har smarttelefon eller ikke lnsker å ha på stedstjenester på telefonen, benyttes Storefront til inn og utsjekk på arbeidsplassen.

Kan jeg jobbe i Timegrip hjemme eller på ferie?

Ja, så lenge du har en internettforbindelse kan du jobbe i Timegrip akkurat der du måtte ønske.

Jeg kommer ikke inn i appen

Trenger du et nytt engangspassord eller er usikker på brukernavn eller tjenestenavn, kontakt din leder eller superbruker for din tjeneste.

Er det mulig å bestille opplæring til nyansatte?

Ja, du kan når som helst bestille opplæring av en av våre opplæringsansvarlige. Opplæringen holdes enten ute hos kunde, i våre lokaler eller via video.

Hvordan laster jeg ned appen?

Timegrip appen lastes ned i Appstore eller Play Store for IOS og Android.

Jeg ser ikke vaktplanen min i appen. Hvorfor?

For at vaktplanen skal tilgjengeliggjøres i appen må avdelingsleder først godkjenne avdelingens vaktplan.