fbpx

Thor Johansen og Trond Laeng.

Holdbart

Vi har fått en mer effektiv hverdag med Timegrip Standard.

Thor Johansen
Gründer

Holdbart er et norsk selskap stiftet i Juli 2015. Grunderne bak selskapet har sin bakgrunn og yrkeserfaring fra norsk kiosk- og dagligvarehandel.

Bakgrunnen for idéen var at det blir kastet enorme mengder dagligvarer i Norge, varer som aldri når ut til butikkene. Fra den spede start i 2015 har Holdbart nå 8 utsalgssteder i tillegg til nettbutikk.

Importører, produsenter og grossister kaster eller destruerer 77.471 tonn med fullgode produkter hvert eneste år. Disse varene kan nå selges gjennom Holdbart.no i stedet for å bli destruert. Dette er bra for miljøet, leverandørene og kundenes lommebok.

I tillegg til den butikkdriften har vi i Holdbart lager og logistikk drift, samt nettbutikk, som gjør at bemanningen av hele driften blir ganske kompleks. Derfor trenger vi en rask og fleksibel bemanningsløsning med høy presisjon.

Ansattvennlig bemanning og kommunikasjon.

Med full butikkdrift I flere avdelinger, store varemottak og netthandel har vi hatt vår fulle hyre med å bemanningsplanlegge  og kommunisere med alle  ansatte i travle perioder.

Nå foregår alt sømløst mellom avdelingslederne og alle våre medarbeidere til og fra Timegrip appen. Alle er med i dialogen, alle vet hva som skjer, og vi slipper misforståelser og forsinkelser. Nå har vi en enkelt kommunikasjonskanal ut til alle med endringer, ønsker, meldinger og oppslag.

Alle våre ansatte er involvert i driften på en helt annen måte og kan søke om å få bytte vakter eller søke om ferie og fri rett fra appen. At våre avdelingsledere også kan godkjenne alle ønsker fra medarbeidere rett i appen gjør oss mye mer effektive i hverdagen.

Kort sagt er vi kjempefornøyd med Timegrip som tjeneste og leverandør, og for meg som kommersiell person er det bare digg når noe innen IT rett og slett bare fungerer.

Timer, lønn og administrasjon

At alle bemanningsplaner automatisk regner ut mot budsjetter og prognoser er en ting, men med enkel timeregistrering i appen for alle ansatte får vi i tillegg full kontroll med kostnadene i sann tid, sammenlignet med vi planla.

Den automatiske beregningen av alle lønninger, tillegg og overtider sparer oss for mye tid, og gir oss en høyrere presisjon på tallene fra Timegrip som vi importerer rett inn i vårt lønnsystem.

Timegrip Standard

I Holdbart har vi valgt å gå for Timegrip sin standardløsning, og det er mer enn nok for oss. Vi i ledelsen jobber raskt og effektivt med full kontroll, samtidig som våre ansatte er «happy» med løsningen.

Med det tempoet Timegrip ruller ut nye funksjoner og forbedringer rekker vi ikke å ønske oss noen andre funksjoner eller mer.

Kort sagt er vi kjempefornøyd med Timegrip som tjeneste og leverandør, og for meg som kommersiell person er det bare digg når noe innen IT rett og slett bare fungerer.

Thor Johansen, Gründer.

Følg Holdbart her:

www.holdbart.no

https://www.facebook.com/holdbart.no/